Pages

sábado, 1 de octubre de 2011

Här är det gudagott att vara!




Bilder från vårt mys-vardagsrum på ovanvåningen.

Nu när jag tittar ut genom fönstret blir jag nästan lite konfys. Är det sommar? Är det höst? Kalendern visar att det är den 1 oktober idag men termometern visar sommarvärme. Trädens löv, som skiftar i rött, gult och orange, har börjat falla ner och täcker vår gräsmatta (om man nu kan kalla mossa+ogräs för gräsmatta.. hmmm...) som en tjock, färgsprakande matta. Det är nästan helt vindstilla och himlen är blåare än blå. Precis sådär blå som bara himlen kan vara en tidig morgon i början av juli och det är mitt i sommaren. Å jag tittar förundrad ut över trädgården. Är det sommar? Är det höst?

Men vad spelar det egentligen för roll. Idag lyser ju solen och här på the Island är det gudagott att vara!

Tjohooooooooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst........ Strax ska jag slänga in en kaka i ugnen och börja bära ut lite loppis-sakerna från garaget. Runt elva slår vi upp portarna idag och önskar alla som vill varmt välkomna att titta förbi.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top