Pages

viernes, 28 de octubre de 2011

Tillfälligt nöjd!

Sötaste vimpeln har bloggvännen Karnas Hus
gjort till Lillebror. Love it!
Hylla och bänk (från Miljögården) kommer från Mormors Fönster. Mattan har jag hittat på Ikeas fyndavdelning (5 kr!!!) för lääänge sedan. Gunghästen från lokal leksaksbutik.

Nu är jag tillfälligt nöjd med lull-lullandet inne i Lillebrors rum. En hylla har satts upp och en liten bänk får stå undertill. Här tänker jag mig en liten "lekhörna" (Ha! Precis som att kidsen bara sitter och leker på en plats i rummet!) där det snart kommer att fyllas på med en massa leksaker. Väggen till höger om hyllan är den väggen som ska tapetseras och de hoppas jag blir inom en snar framtid eftersom rullarna bara ligger och väntar på att få komma upp på väggen. Iallafall.

Imorgon ska vi ha ett litet mini-kalas för Bebis (eftersom hans tre-års-kalas ställdes in pga sjukdom). Han kommer att bli såååå överraskad eftersom vi inte berättat någonting för honom. Ska bli kul att se hans min när det plötsligt börjar ringa på dörren och det dräller in en massa kids och fikasugna föräldrar och sjunger "ja må han leva" :).

Nu ska jag ta min dagliga kvällsmacka (dubbel rågmacka med dansk staaaark ost och paprika) och ett stort glas mjölk. Mumma!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top