Pages

jueves, 20 de octubre de 2011

Glad, mätt och nöjd!

Bebis har typ inte varit stilla på hela dagen. Så att han hamnade på detta
foto var ren tur eftersom han sprang in i bilden. Bokstavligen.
Lillebror är desto lättare att fota eftersom han sitter där
man sätter honom.... än så länge...
Lillebror och jag sjunger "Ja, må han leva!!" för full hals.
Kofta och sjal från Nordljus.
Inget kalas utan en massa mat
(vackraste servetterna från Topiary)....
... eller fika!

Oj, oj, oj vilken födelsedag Bebis har haft idag. Han har nog inte varit still en minut (det är därför han inte har fastat på bild) och varit uppspelt som bara ett barn kan vara på sin födelsedag. Härligt! Det är ju precis så det ska vara (och det är därför man som förälder är glad att födelsedagarna är en gång per år :D). Nu sussar han iallafall glad, mätt och nöjd i sin säng i sin nya pyjamas och med sina nya racer-bilar bredvid sig på kudden.

På lördag blir det ett litet mini-mini-kalas till här hemma, men det har vi inte berättat för honom ännu. För risken är då stor att han inte kommer att sova mer på två dygn :).

Nu ska jag kasta mig i bingen för jag är också glad, mätt och nöjd. Precis som man ska vara när det har vankats kalas :).

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst..... Jag passade på att fira mig själv lite i smyg (eftersom det ändå är jag som klämt ut Bebis till världen) med ny lite vardagslyxig kofta och sjal. För är mamma glad och nöjd, så är alla glada och nöjda. Va!!! Har ni inte hört det ordspråket innan??? Hmmmm........ ;)
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top