Pages

martes, 11 de octubre de 2011

Jag slog till!

Jag slog till på lite nytt till vardagsrumsfönsterna.....
... eftersom omväxling förnöjer :)!


Japp. Jag gjorde det. Efter mitt superduper jobbiga dilemma om huruvida jag skulle investera i nya krukor så slog jag till. Så nu står tre fina skapleser (från Herr Kamprads varuhus) i fönsterna i vardagsrummet. Å jag är sååå nöjd! Tänk vad lite krukor kan göra för humöret :).

Men nog prat om världsliga ting, för igår födde coola Emma sitt lilla mirakel och läsarna fick följa henne ända tills hon var öppen 9 cm. Helt galet!! Jag var säkert inne och kollade 20 gånger på hennes blogg igår för att kolla hur det gått. Å så kom hennes lille son till slut. Å jag satt framför datorskärmen och grät en smula. Det är faktiskt en mammas rättighet att få gråta i tid och otid och speciellt när det kommer nya bebisar till vår värld. Så stort grattis säger jag till Emma och Leo och kan inte annat än att längta till nästa gång jag ligger där och kämpar för kung och fosterland. Å hoppas att det inte dröjer allt för länge :)...

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top