Pages

domingo, 2 de octubre de 2011

Höst-pimpat!



Vacker hyllremsa i zink kommer från Louise Interiör.



Nu har jag höst-pimpat lite grand i vårt utekök på altanen. Har egentligen bara flyttar runt lite saker och bytt ut sommarblommorna mot två små ljung (som inte kostade många pengar) och lite knall-röda vinteräpplen (som kostade gratis) från mina pärons trädgård.

Eftersom man ser dessa hyllor både från köket och vardagsrummet när man är inomhus, vill jag att det ska se lite trevligt och mysigt ut under alla årstider och inte bara på sommaren. De saker som står här nu är sådant som jag kommer att ha ute hela vintern utan att de tar någon större skada. Jag menar lite rost och patina är ju bara vackert, eller vad säger Ni?

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst......... Idag är jag glad och tacksam för det här. 198:e plats är väl inte så illa pinkat för en ölandstok som jag. Tack för att ni fortsätter att kika in här hos mig. Ni är bara BÄST!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top