Pages

miércoles, 5 de octubre de 2011

Nostalgi-tripp!




Idag har jag suttit och kollat tillbaka lite här på bloggen. Så idag får ni följa med på en liten mini-nostalgi-tripp från förra hösten/vintern. Följ med (klicka på de färgade länkarna);

Förra året, vid den här tiden, var vi på Kanaireholmarna och upplevde suuuuperjobbiga lyxproblem.Bebis hade inte ens fyllt två år när vi var där men vi tyckte att han var så stor! Fast nu när jag kollar på bilderna tycker jag har ser så plutteliten ut. Å för inte allt för länge sedan så såg jag ut så HÄR (mäktig känsla att tänka på att den lilla magen resulterade i Lillebror) å sedan var ju "Avatar" på ropet och det hyllade jag genom att se ut så HÄR. Sedan gjorde jag tv:debut klockan halv åtta och nu slog det mig helt plötsligt att det kanske snart ser ut så HÄR hos oss igen och det är ju definitivt inte så länge tills jag får duka så HÄR igen. Phew! Vilken höst och vinter det var! Härligt!

Tänk så många minnen det finns här på bloggen. Det är ju min dagbok på sätt och vis. Hoppas att Ni vill följa med genom mer vit inredning, snö och bullar i ugnen. För jag kommer att fortsätta att dela med mig av det till er.

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top