Pages

domingo, 30 de octubre de 2011

The stoltness!

Så här glad blev Bebis när han fick syn på sin födelsedagstårta! Mer "tjohooooooo" än så
här blir det ta mig tusan inte :). Så himla glad han blev!
" Jag ska bara ....."
"... smaka lite bara!"
"Ett, två, tre år fyller jag mamma!"

Det finns inte mycket som slår ett barns ansiktsuttryck när de blir överraskade och uppspelta. Så härligt att se ren glädje att man nästan smäller av en smula. Ja, ni ser ju Bebis min när han fick se sin tårta. Nästan att jag inte ens fick med honom på bild så som han studsade upp och ner i sin stol av glädje. Härligt.

Iallafall.

Måste bara avsluta dagen med gammal hederlig ego-boostning. Jag finns idag med i Nordljus nyhetsbrev (klicka på länken för att se och läsa) idag med ett superfint kollage som de fixat ihop om mig. Blev helt paff och så klart stolt som en tupp när jag fick syn på det. Tjohooooooo så himlans kul! Å som grädde på moset så har det till och med skrivit om mig på deras hemsida, med mina bilder, recept, "hitta stilen" och hela kittet. Amen tjohoooooooo igen :). Snacka om the stoltness. Wow!!! Lilla jag från lilla Öland liksom. Jag tackar ödmjukast för de fina orden och tar dem med mig i mitt lilla hjärta . TACK!!

Imorgon kommer det bilder på dagens dessertbords-fotografering. Oj så skoj vi hade, coola Caroline och jag. Vi sprang runt som två skottspolingar och lull-lullade med tårtor, cup-cakes och diverse annan rekvisita. Galet roligt! Nu har jag tusen idéer om saker som jag vill att hon ska baka så att jag kan fota :). Kanon ju!

En härlig söndagskväll önskar jag er, goa läsare. Ni är bara BÄST!

KRAM

// Inredningsfrun som kommer att somna med ett stort leende på läpparna ikväll
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top