Pages

lunes, 31 de octubre de 2011

Härliga måndag, välkommen!

Ett höstigt dessertbord....
... riggade vi upp i all enkelhet....
.... med en massa gottis, lull-lull och ljus!
Coola Caroline och Herr Nikon in action.

Härliga måndag välkommen! Idag är det redan sista dagen i oktober och denna härliga höstmånad visar sig minsann från sin bästa sida; Strålande sol och 13 grader varmt. Looovely!

Denna veckan börjar jag med att visa lite bilder från höst-dessertbordet som Fröken St. Heaven Street och jag riggade upp ute vid mitt planteringsbord igår eftermiddag. Dra mig åt alla håll samtidig så rolig vi hade. Iallafall. Detaljbilder på allt smått och gott kommer inom kort här på bloggen.

Nu ska jag ta kidsen med mig ut i trädgården och röja lite. Mys!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top