Pages

viernes, 14 de octubre de 2011

Dagen so far!

Kruka från Mormors Fönster.
Mossa från vår gräsmatta :).

Imorse packade jag in båda kidsen i bilen för att åka till doktorn med Lillebror. På de fyra minuterna det tog att åka dit bestämde sig Lillebror för att ha århundradets bajsfest i bilen. Tjibi! Så framme vid vårdcentralen var det ju bara till att knö in båda kidsen på handikapptoan och börja sanera bajsfest de luxe som gick upp till armhålorna på Lillebror. Bokstavligen. Samtidigt går Bebis på upptäcktsfärd och pillar på allt som en mor inte vill att sitt barn ska pilla på inne på en toalett. Sedan fick jag nääästan ett litet bryt när jag upptäckte att det inte låg några extrabyxor i skötväskan. Say no more....... Det gick bra hos doktorn i allafall så det var ju skönt.

Iallafall. Trots förmiddagens allt annat än festliga början, blev eftermiddagen desto bättre. Hela min lilla ljuvliga familj gick ut på lååång promenad i det vackra höstvädret (kallt men med strålande sol) och sedan gick vi hem och gjorde och drack massor av varm choklad. Ljuvligt!

Så. Det är dagen so far.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Nä. Jag har inte fått en knäpp och börjat jul-pynta än, utan jag lovade bara att fixa ett litet juligt arrangemang till den lilla söta mini-Sturehofkrukan som ska in på Mormors Fönsters hemsida. Så nu vet ni. Men visst längtar man lite till man får julpynta med de första hyacinterna :)?
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top