Pages

viernes, 14 de octubre de 2011

Fredagsmys på vårt sätt!



Favvis-mjölk-kannan från Ellis Corner.
Sött hjärta för värmeljus från Gårdby Kafé och Lanthandel.

Att jag och min käre makes bästa mys-stunder på hela dagen är när vi sitter i soffan och dricker vårt kvällskaffe och äter choklad (å jag får min dagliga fotmassage), vet de flesta av er vid det här laget. Det gör vi varje kväll runt halv sju, sju när kidsen har somnat för natten. Det är vår lilla stund på dagen när det bara är vi två. Våra tankar, våra funderingar, våra drömmar som vädras där i tv:soffan om kvällarna. Det är mys det!

Iallafall. Runt om i stugorna har det med säkerhet ätit tacos i någon form eller hämtpizza (bästa fredagsmaten) ikväll. Men vi åt nybakade scones med goda ostar och marmelader till middag idag. Inte traditionellt fredag-mys-käk kanske, men det är fredagsmys på vårt sätt :).

En härlig fredagskväll önskar jag Er, goa läsare!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top