Pages

martes, 25 de octubre de 2011

Seriöst!

Ni som "hängt här" på bloggen ett tag nu, vet att jag tycker att allt inte alltid behöver vara så himlas seriöst. Jag menar, livet är för kort för att ha tråkigt. Men ibland så kräver situationen att även jag plockar fram min seriösa sida och gör saker och ting by the book och helt okonstlat. Förstår ni vad jag menar?? Inte!?! Äh. Jag visar istället. Varsågoda;


KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Dagens note to self: Det är dumt att stuffa järnet (eller dansa ful-dansen som vi kallar den här hemma) när man precis legat halvt medvetslös ett par dagar. Verkligen jättedumt. Var helt slut efteråt. Men allt för konsten, som man säger. Eller bara för att jag är lite konstig :).

Pssssssst.... igen.... Jag stuffar till denna grymma låt!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top