Pages

lunes, 17 de octubre de 2011

Provar man inte, vet man inte!


Va!?! En tofs! Här hemma???
Här skulle den kunna hänga!
Mååånga vackra tofsar finns det!
Här skulle den också kunna hänga....
... eller under lampetten i köket!

Ja jag säger då det. Jag kände mig som the Queen of tofsar a la Fru Montazami när jag häromdagen sprang runt och lull-lullade med ett gäng tofsar. Ja, jag vet. Jag är sjuuuukt långt efter med dessa tofsar och jag vet faktiskt inte ens om det är min grej så jag lånade sonika hem ett gäng från Topiary (tack söta Å för besväret). Men provar man inte så vet man ju inte liksom.

Trots att jag faktiskt tyckte att de i princip var fina lite över allt här hemma, la ändå min käre make och tillika Inredningsnörden ändå in sitt veto; "Inga toffsar!". Så nu är vi toffslösa igen. Men jäklars vad roligt jag hade när jag, i rätta Montazami-anda, sprang runt och provade var de skulle hänga. Närmare än en Hollywoodfru än så kommer jag garanterat aldrig.

Men lika glad (å tofslös) är jag ändå!

En härlig måndag önskar jag Er, goa läsare!!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top