Pages

domingo, 23 de octubre de 2011

Halvfullt eller halvtomt?





Jag tror att mitt sätt att se på saker och ting kan påverka mitt liv i stor utsträckning. Eller jag inbillar och intalar mig själv det iallafall. Det känns liksom bättre så. Att jag har chans och möjlighet att påverka det som händer runtomkring mig. Som att tänka att glaset faktiskt är halvfullt i stället för halvtomt. Typ.

Fast å andra dagar känns det verkligen som att glaset är halvtomt. Som idag. Inte en av mina bästa dagar och jag kan inte ens påverka det. Men imorgon är det en ny dag å då är glaset förhoppningsvis halvfullt igen.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst....... Tips! De söta små vardagsglasen kommer från Herr Kamprads varuhus och finns att köpa för det eminenta priset av nio riksdaler styck. Så söta!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top