Pages

domingo, 23 de octubre de 2011

Vad hände?




Jag är sjuk. Inte sådär "jag-ligger-lite-halvkrasslig-i-soffan-under-en-filt-och-slö-kollar-på-tv:n"-krasslig utan mer "jag-tror-jag-dör-en-smula-å-jag-ligger-under-tre-täcken-med-raggisar-och-kläder-å-fryser-ändå"-sjuk. Feber, yrsel, domningar, synbortfall, kramp, svettningar, stickningar i händerna, iallamående och sedan alla de där vanliga förkylningsåkommorna som huvudvärk, ont i halsen och snorig. Typ. Tjibi! Har legat däckad, bokstavligen, sedan halv nio i morse efter en natt from hell. Min käre underbara make har kommit in titt som tätt med ett stycke hungrig Lillebror som varit lite kinkowitch för han måste trott att Arla tagit semester. I wish!

Vad hände liksom? Hmmm.....

Nu ska jag försöka peta i mig något att äta och dricka och sedan intar jag horisontellt läge igen. Peppar, peppar mår jag nu lite bättre och har iallafall kunnat resa mig och hämtat datorn. Man är ju tacksam för det lilla :).

Hoppas att iallafall Ni har en härlig dag, goa läsare.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst...... Så här blev vår nya/ärvda hall-lampa. Love it!

Pssssssst.... igen! Men herreminsjäl! Ni är redan 758 st som gillar Inredningsfrun goes Facebook! Galet roligt!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top