Pages

sábado, 8 de octubre de 2011

Svåra val!

Funderar på att investera i två nya likadana krukor....
... så att jag kan ha en i varje fönster i vardagsrummet.
Tycker att krukorna från Herr Kamprads varuhus är så fina!

Idag står jag verkligen inför svåra val. Känns nästan lite psykiskt påfrestande faktiskt. Verkligen suuuuuper jobbigt! Jag funderar på att ta och investera i två nya krukor (som den på bilderna som för tillfället står allena här) så att jag kan ha dem i de tre vardagsrumsfönsterna. Då kan jag ju ta och ställa de som jag har i vardagsrummet i köket istället så att det känns lite nytt där inne också. Hmmmm..... Det här måste nog vara en top-tio av svåra val ever!

Får nog gå ut på en promenad och valla min lilla lekamen i det vackra höstvädret och ta mig en riktig livsomvälvande funderare på det här med krukorna. Som sagt. Svåra val :).

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Lillebror har fått förkylningen from hell och är inte alls på topp idag. Stackaren. Det är ju inte lätt att äta när han är så täppt i näsan. Min lilla snos.....
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top