Pages

martes, 11 de octubre de 2011

Min nya kärlek!


Får jag lov att presentera min nya kärlek; Herr Lindt! Herr Lindt kommer från Lindor och har förgyllt min kväll lite extra idag . Han är och är rund, len, alldeles ljuvlig och är gjord av vit choklad, fylld med mjuk chokladkräm och bitar av mörk stracciatella. Mumma! Choklad när den är som bäst!

Till kvällskaffet åt jag upp alla (eller ja.... inte alla... min käre make fick smaka en... japp.. EN! Fast han hade i och för sig annat att mumsa på) chokladbitar å jag skäms inte ens :D. För jag menar, om det tillverkas sådan här ljuvligt god choklad måste det ju vara mening att man ska njuta av dem. Eller hur?

Så i natt när Lillebror vaknar och vill ha mat, kommer han att få mjölk-choklad . Bokstavligen. Med smak av Stracciatella :).

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssst...... Sötaste lilla kakfatet i glas och prickig kökshandduk kommer från Sofias Hus. Om ni uppger rabattkoden "Inredningsfrun" så får Ni nu 15 % rabatt vid ert första köp. Så himlans trevligt!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top