Pages

miércoles, 19 de octubre de 2011

Enters Inredningsfrun!




Att bli väckt klockan 05.00 (inte ens livräddaren Disney Channel eller Bolibompa har ju börjat då) var inte vad jag planerat idag. Planen var att jag skulle vakna utsövd och fräsch som en nyponros (Ha! Who I´m I kidding....) för idag ska jag nämligen svänga mina lurviga på catwalken tillsammans med ett gäng vuxna män som har betalt för att leka med en boll hela dagarna. Så trevligt!

Så strax ska jag ta både kidsen med mig och åka iväg och prova kläder (kan ju bli intressant på alla tänkbara vis) och i eftermiddag ska jag iväg och bli piffad i håret och i fejjan. Stackars tjejerna på salongen jag ska till. De tror säkert att de ska få en lugn dag and enters Inredningsfrun liksom. Ska bli intressant att se vad de kan åstadkomma med mitt "dagen-efter-begravnings-pluffsiga"-fejs som definitivt hade behövt en si sådär femtioelva dygns sömn för att åtminstone vara med på banan liksom. Hmmm.....

Fast jag har (så klart) en back up-plan. Det är att slå det största leendet och gå ut på scen och strutta som att jag vore 18 år igen och inte har ett bekymmer i världen och se till att "worka" mina kläder på alla tänkbara sätt. För vem tusan bryr sig om mina pluffsiga ögon när det slås på lite dunka dunka i högtalarna och ett gäng vältränade fotbollskillar ska ut på scen. Nä just det.

Så jäkla i min låda vad jag ska ha kul idag. Tjohoooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun som ska strutta som bara den idag

Pssssssssst...... De vackra gamla ljusstakarna visste min käre morfar att jag gillade (jag visade dem här på bloggen för lääänge sedan). Så jag fick dem till minne av honom. Älskar dem!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top