Pages

jueves, 6 de octubre de 2011

Plötsligt händer det!

Har varit och kollat på en massa höstfint....
.... som jag kan lull-lulla mig själv med.....
... för gudarna ska veta att jag behöver lite piff!





Kors i taken och håll i hatten för plötsligt händer det! Idag har jag nämligen varit och besökt Gårdby Kafé och Lanthandel utan att vare sig mumsat i mig en endaste liten kolhydrat eller fått med mig halva inredningsbutiken med mig hem. Japp, det är helt sant!
Istället gick jag och botaniserade i den nybyggda lilla klädbutiken på gården. Såååå mycket fint att lull-lulla mig själv med. Å det kommer från mig, som ni vet, inte kan ett skvidevutt om mode och sådant där tingeltangel som man piffar med (ska nog banne mig bara önska mig en massa fint till mig själv i julklapp i år istället för en massa fint till hemmet. Nu jäklars ska det bli ordning på mig :D). Jag är ju alltid flera år sen med allt inom fashion så att jag nästan är före alla andra när modecyklarna går igen :). Iallafall.

En sött litet uggle-halsband fick följa med mig hem idag. Ugglan såg lite rolig ut och det gör ju jag oxå så det var ju en match made in heaven :)!

Imorgon ska jag ut och after-worka med girlsen. Å då ska jag nog hänga ugglan runt halsen och låtsas att jag är very fashionabel indeed. Alltid kan man lura någon :).

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst..... Såg att den ena länken i "Nostalgi-inlägget" blev lite holabalooo så ni får den igen.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top