Pages

sábado, 15 de octubre de 2011

Kl. 10.10

Klockan 10.10 en helt vanlig lördag i vår kök....
... kan det se ut så här!
Den söta lampetten har jag ärvt och den söta
fejk-cyklamen kommer från Topiary.



Klockan 10.10 en helt vanlig lördag hemma hos oss kan det se ut så här i vårt kök. En ny liten detalj har dock letat sig in i köket och det var ytterligare en av de sakerna som jag norpade ur loppislådan för ett par veckor sedan. Den vackra gamla lampetten i hörnet av köket är av samma modell som spegeln som jag också norpade ur loppislådan och inte hade hjärta att sälja. Eftersom det bara fanns en lampett (syyynd att det inte var i par) så har jag inte kunna bestämma mig vart den ska hänga den. Men nu får den alltså chilla i köket och sprida ljus och värme. Min söta lilla lampett!

Om ni kollar i min högerkolumn här på bloggen så ser ni att det det står "Om ni vill mig något....". Där står även min e-mailadress. Har ni frågor eller funderingar så är det bara till att maila mig. På Facebook kan jag också så klart svara på frågor och funderingar. Däremot frågor som ställs i kommentarsfältet (där personen inte har någon blogg där jag kan svara) blir tyvärr ofta obesvarade av praktiska själ (dock läser jag alltid ALLA kommentarer som skrivs). Om många har ställt samma fråga brukar jag summera ihop dem och lägga ut dem på bloggen som tex. angående vår kökstapet (från Boråstapeter, Seasidekollektion, som utgick ur sortimentet -07). Som sagt. Jag försöker svara så gott det går och ibland får ni vääääääänta på svar. Tyvärr. Men nu vet ni vad ni ska göra om ni vill fråga mig och ditten och datten och allt däremellan :).

En riktigt mysig lördag önskar jag Er, goa läsare!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top