Pages

viernes, 21 de octubre de 2011

Ungefär ett kilo!

Jag tror att jag minsann hade ungefär ett kilo smink på mig härom dagen, när jag gick modevisning (men det är väl inte så konstigt att man behöver mycket spackel när man har rynkor djupare än Grand Canyon) och hårsprayet ska vi inte tala om. Herre-min-själ-å-jäklar-i-min-låda så mycket av allt! Maken fick ta och duscha av mig med högtryckstvätten för att få bort allt mitt smink och spray när jag kom hem. Eller... ja... inte bokstavligen då, men det hade sannerligen underlättat en del. Iallafall.

Visningen gick bra och jag visade superfina höstkläder från GANT. Hade gärna lagt rabarber på den söta röd/rutiga skjortan (som jag har på bilderna) men då hade Lillebror fått avvara sina blöjor för ett par månader framåt (för hushållsbudgeten säger big no no till både skjorta och blöjor). Så. Jag blir utan skjorta och Lillebror kan fortsätta med sina blöjor. Attans vad livet är orättvist ibland..... ;)

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssst.... Jag veeeeet att jag har utväxten-from-hell i håret. MEN. Jag ska tona tillbaka till min naturliga röda hårfärg snart, snart och har därför inte orkat bleka utväxten. Så. Nu vet ni.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top